Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

luni, iulie 27, 2009

A doua postare pe luna iulie



Nu mai am deloc inspiratie sau timp pentru blog in ultima vreme. Sau pentru net, for that matter. M-am apucat de pus ban peste ban, sa-mi asigur plasa de siguranta pentru ultimul an de facultate, de aici si lipsa de timp.

Ca tot vorbeam de facultate, vreau sa zic vreo doua vorbe despre a doua facultate la care m-am inscris anul trecut. Management Financiar Contabil, la Spiru Haret, sectia Contabilitate si Informtica de Gestiune. Nu sunt de obicei ghinionista, chiar am sansa sa cad in picioare de 9 ori din 10. Insa mi-am luat mare tzeapa cu facultatea asta... Chiar daca se razgandeste ministerul si accepta diplomele de la Spiru, imaginea diplomelor este avariata permanent. Cum poate ministerul sa scuipe ceea ce a lins acum cativa ani... e greu de inteles. Cel putin pentru mintea mea inca verde si neconfruntata cu primatul interesului asupra dreptatii. Oricum ar fi, trebuie sa ma transfer la alta universitate, una adevarata.

Alt punct de discutie pe azi, Miscarea contra Statului a lui Mircea Badea. Cand se mai face una, oare? M-as duce si eu. Pana una alta, o sa ma mai misc singura de cate ori am ocazia.

M-am revoltat destul pentru azi, ma duc sa ma relaxez la aburii unui 3in1 si sa profit de ziua mea libera cum pot mai bine.

p.s. multumiri lui Undo pentru poza

Un comentariu:

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?