Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

luni, iunie 29, 2009

Despre mesajele SMS



Ce probleme am eu la 10:20 p.m. Nu-mi place cum mi se scriu mesaje sms. Trebuie sa ai totusi grija cum scrii ce vrei sa spui, altfel se citeste si se interpreteaza gresit. Voi incepe odata cu aceasta postare un ghid pentru a scrie sms-uri care transmit ce trebuie si nu sunt antipatice.

1. Nu incepeti sau nu terminati mesajele cu "Trebuie sa vorbim ceva.", fara sa explicati pe scurt despre ce este vorba. Pe mine ma sperie si discutiile care incep asa, daramite sms-urile seci. In aceasta categorie intra si "Lasa ca vorbim maine". Brrr...

2. Nu trimiteti mesaje gen "Sunt in club / la terasa / in mall / in San Francisco / etc... Tu ce faci?" E de inteles ca te mandresti cu locul in care te afli, spre deosebire de prietenul caruia ii trimiti mesajul care e la munca sau in examen. Poti sa te lauzi mai discret, fara sa-l faci pe prieten sa isi bage unghia in gat.

3. Nu incercati sa trimiteti mesaje de pe site-uri internet in care puneti la Sender "Moartea" si in care sa scrieti ceva de genul "Coboara in 5 minute, trec sa te iau." Mai ales daca e 12 noaptea.

4. Nu scrieti sms-urile folosind limbajul mess. Dureaza mult sa fie descifrate si se pot interpreta aiurea. "vr s vi q mn pn in mol dami rsp p nr asta" va provoca o frunte incruntata de efortul de a citi mesajul. Eu una am uneori impresia ca persoana in cauza a uitat sa blocheze telefonul si mesajul s-a scris si trimis singur.

5. Nu mai scrieti un mesaj cu felicitari de Craciun sau Paste pentru a-l trimite la toata lista din telefon. Se cunoaste ca nu-s personalizate si, cel putin din punctul meu de vedere, nu prea au nicio valoare.

6. Invatati sa scrieti corect cuvintele, sa puneti un " i " sau doi, sau trei dupa caz, sa folositi cratima, semnul intrebarii si punctul. Chiar daca folositi un caracter in plus, nu-i moarte de om.

Daca vreti un how-to pentru a deveni iritanti, cititi sfaturile de mai sus eliminand cuvintele NU .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?