Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

miercuri, iunie 03, 2009

Papanasi cu afine si glazura de ciocolata

Pentru papanasi minunato-mirobolanti avem nevoie de:
- un pachet de branza de vaca (pachetul meu avea 400g insa nu l-am folosit chiar pe tot. Ideea este sa fie branza de vaca grasa)
- doua oua
- un varf de cutit de sare
- un varf de cutit de bicarbonat stins cu lamaie
- faina (in principiu 10-15 linguri)
- un pliculet de zahar vanilat

Le amestecati pe toate pana nu mai e lipicios aluatul. Faceti un covrig mic cat palma si o bila de aluat ca sa ii puneti capac. Din compozitia asta mie mi-au iesit 6 portii, deci 6 covrigei si 6 bile.
Am prajit covrigii si bilele, am umplut gaura covrigului cu dulceata de afine. Dupa ce am pus biluta in mijloc, am acoperit totul cu o cascada de glazura de ciocolata (vreo 50 de g de unt si o ciocolata incalzite si topite). Reteta o am de aici.
Rezultatul?

Uite-aici :




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?