Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

sâmbătă, iunie 27, 2009

Leapsa

Am furat-o de aici pentru ca mi-a placut.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
As plati ca sa ma plimb prin Cismigiu de mana cu Dani al meu, intr-o dupa-amiaza cetoasa si friguroasa de noiembrie.
2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
As planta un copac, as scrie o carte, as sapa o fantana, as face o casa... Sa vada cei din urma ca am trait pentru ceva.
3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Cu siguranta. Doar ca mi-as termina facultatea intr-un apartament al meu, nu in chirie.
4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
"A scris un bestseller care ii va aduce un venit de 500.000 euro pe an, in urmatorii 15 ani."
5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
"Lumea va fi mai trista."
6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
"Look behind you..."
7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Doctorita de copii.
8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
As cere bani de la toate bancile si as da tuturor cate o casa. Inclusiv mie, nu sunt chiar atat de altruista.
9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
"O sa va educ asa cum m-a educat mama pe mine, uite ce bine am ajuns!" sau "Fiti mandri de voi, aveti sange din sangele Iuliei"... din astea :))
10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
a. Ce sa nu fac pe viitor?
b. Esti fericita sau sa pun eu capat chinului pentru amandoua? :))
c. Imi dai te rog ACUM toti banii pe care ii voi castiga pana voi fi de varsta ta? :D

Leapsa merge laaaa ... soacra!

Later edit : si la andu, ca oricum a furat-o.

Un comentariu:

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?