Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

miercuri, februarie 11, 2009

Votati-l pe Brancusi


Galeriile de arta Saatchi fac un clasament cu cei mai renumiti artisti din sec XX. BRANCUSI era pe locul 2 (doi) la 300 (trei sute) de voturi distanta de Picaso, dar a fost depunctat cu 2000 puncte initial pe motiv ca era votat masiv din Romania.
Trimite link-ul la toti prietenii tai.
Voteaza si TU.
Sa le aratam ca ne pasa de artistii nostri, sa le aratam ca suntem ROMANI.
Iti ia doar 30 de secunde (acum e pe locul 16 => inca poate fi salvat) --------------
Trimite link-ul oricui, profesori universitari, doctori, avocati -- si ei sunt ROMANI.
Linkul e in titlu, dar uite-l si aici :
http://www.saatchi-gallery.co.uk/artvote
Textul de mai sus l-am copiat asa cum l-am primit si i-am dat paste.
Vin in plus cu o sugestie personala, si anume: chiar daca situl va invita sa votati (o singura data!) cat de multe personalitati doriti, sa nu cedati tentatiei, caci acele personalitati deja vor fi votate de toti la nivel global, ori noi urmarim sa il promovam pe Brancusi al nostru, nu si pe ceilalti care oricum nu au nevoie de suportul nostru.


*de la Gabi, colega mea de facultate de care mi-e dor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?