Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

miercuri, noiembrie 26, 2008

Sic transit...

Multe se pot intampla in Bucuresti in zilele noastre. Asta o stie oricine. Si eu stiam, pana azi, cand am fost surprinsa. Nu m-a mai surprins de mult ceva atat de mult.

Am un fel de respect sacru pentru carti. Niciodata nu o sa ma vezi mazgalind o carte cu pixul sau indoind sau rupand sau... Eventual, ma vei vedea daruind carti cu o incantare egala cu aceea din momentele cand primesc carti.

Astazi am simtit o asemenea incantare, am primit o carte mare cat Casa Poporului intr-un mod inedit. Pe un cos de gunoi din fata Universitatii, se odihnea trista un Dictionar Enciclopedic Roman (cu î din i, ce-i drept). Impulsul meu a fost sa ridic cartea de acolo, sa separ cultura si civilizatie de gunoaie (la propriu). Ridicand cartea am vazut ca nu are nimic, in afara de faptul ca e mai batrana decat mine si Diana la un loc. M-am uitat furioasa in jur, sa vad cine a indraznit. Insa infractorul fugise deja de mult. I-am banuit pe vanzatorii de carti, dar mi-am dat seama ca ei nu ar arunca o carte. Sau poate ar arunca-o daca nu se vinde, stiu eu ?

Acum va-ntreb... Unde ati mai vazut voi carte aruncata la gunoi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?