Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

duminică, ianuarie 10, 2010

Cum desfaci o sticla de suc cu capacul imposibil de deschis?

Din seria "Sunt in sesiune si n-am chef de invatat, deci postez tutoriale prostute pe blog"

Poate ati patit sa cumparati o sticla de suc fiind insetati nevoie mare si cand sa o deschideti... fas.
De fapt nu, niciun fas... nu vrea sa se deschida si pace buna! Incerci sa prinzi capacul cu tricoul, sa nu alunere, cu perdeaua, cu prosopul... nimic.
Ei, aveti noroc... a descoperit Iulica solutia. Ca de obicei, in sesiune sunt tare creativa.
pasul 1.
Desprinzi inelusul de capac cu un cutit. Asta e partea usoara.

pasul 2.
Introduci varful cutitului sub marginea capacului sudat de gura sticlei si... impingi. Asa cum faci ca sa de-sterilizezi un borcan pus pentru iarna. Pana cand face in sfarsit ... Fasssss !!

Acum poti sa apelezi cu incredere la tricou sau perdea ca sa rotesti capacul pana in pozitia deschis.
Daca ai alt capac pentru sticla, foloseste-l pe acela, sa nu pierzi tot acidul.

2 comentarii:

  1. Am patit, am patit :)
    Dar am folosit un briceag si am decupat partea de sus a dopului. Apoi am inlocuit capacul cu unul bun.

    RăspundețiȘtergere

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?