Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

duminică, octombrie 11, 2009

Expozitie de chiloti

Dupa exact 10 zile de stat in camin si murdarit haine care initial erau curate, am facut rost de un uscator de rufe. Cu bucurie si avant muncitoresc am spalat hainele murdare si le-am intins pe uscatorul de rufe imprumutat. Din pacate, singura solutie pentru amplasarea uscatorului o fo' holul caminului, deoarisice in camera nu se gaseste loc. Asa ca, fericitii caminari de la parter au in premiera ocazia sa imi admire ciorapii, chilotii si tricourile ori de cate ori se duc pan' la baie, pan' in carrefour sau pan' oriunde au trebi.
Atentie, expozitia are durata limitata, pentru ca minunatii chiloti is aproape uscati! Grabiti-va si veniti numerosi (aia care stiti unde stau).
La cerere, o sa pun si poze.

Over and out.

Un comentariu:

  1. Ce coincidenta. Tocmai ce mi-am spalat si eu toate alea-alea. Din fericire am reusit sa intind o sarma in fata ferestrei. Din nefericire, acum ploua!

    Sooo....cum ti-e viata de camin?

    RăspundețiȘtergere

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?