Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

duminică, martie 15, 2009

Exfoliant facut in casa.

Azi va invat sa pregatiti un exfoliant bun folosind ce aveti prin casa. Eu aveam un sapun Camay, niste lotiune de corp bronzanta, gel de dus cu ulei de masline si cafea. Asa ca am dat sapunul pe razatoare si l-am pus intr-o cratita pe care o folosim mai rar... spre deloc.

Apoi am pus si doua linguri de cafea (ca sa indeparteze pielea moarta), niste lotiune de corp (pentru hidratare), gel de dus si sapun(ca sa faca spuma si sa miroase frumos).


















Am pus pe foc, am adaugat un strop de apa si am amestecat timp de un minut.
Ideea mi-a venit citind o revista online. Incercati si voi, nu-i nimic de pierdut.

Spor la pregatit si piele frumoasa va urez.

Un comentariu:

  1. O Parere foarte Buna Si frumoasa in , care ma impresionat , Deci nu Sunt tipul ca sa pregatesc asa ceva Dar este Interesant si chiar Placut foarte Frumos Sora , Chiar Nu Stiam De asa Ceva ! ce Gustoase Sunt aceste Toate. va Doresc Sa Fiti Fericita Todeauna Si Urari Numai de Bine Din Partea fratelui gheorghe. Doamne Ajuta.

    RăspundețiȘtergere

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?