Reprezint Bucovina in Recensamantul Bloggerilor

vineri, noiembrie 21, 2008

Trenul dragostei



Costica David - Trenul dragostei
Asculta mai multe audio Muzica »

Imi amintesc, era-ntr-o vara
O dimineata, o zi banala, intr-o gara
Erai grabita pe peron
Si asteptai sa urci pe scara in vagon
Tin minte ca te-am ajutat sa urci
Rucsacul ti l-am luat si ai zambit
L-am luat ca pe un compliment
Din nou cand in comartiment ne-am reintanit

R: Cand peste ani, ne vom intreba
Daca nu greseam, oare cum era
Eram poate si-acum
Poate pe-acelasi drum
Poate-impreuna eram amandoi
Atunci pentru noi n-a existat "cedeaza"
Acum e tarziu, acum nu mai conteaza
C-ai fost de vina tu, sau poate numai eu
Sau poate trenul care alt traseu

Te-am intrebat 'mergi la Predeal?'
Priveai ca un copil pe geam, n-ai auzit
Pe culoar geamul desfacut
Ar paru-ti adia in vant,lung, despletit
te-am intrat de mergi cu noi
Mai este un loc pentru amandoi, dar ai tacut
Si in cantece de chitara
Amandoi in acceasi gara am coborat

R:

Paream un cuplu fericit
Iar verile ni l-am dorit fara sfarsit
Credeam ca dragostea va fi
Un tren ce nu se va opri, la infinit
Si ne simteam tot mai aproape
si ne-o doream eternitate, dragostea
Si ne doream o gara a noastra
O gara ce sa-nsemne acasa

R:

Dar ti-am vazut zambetul sters
Nu a fost greu, am inteles ca s-a sfarsit
Si pentru o clipa am crezut
Ca pot tristetea sa-mi ascund, si am zambit
De atunci in fiecare vara
Astept doar un peron, o gara, doar un tren
Un tren ce dragostea imi crede
Un tren ce are intarziere, an de an

R:

Imi amintesc, era-ntr-o vara
O dimineata, 0 zi banala, intr-o gara
Un tren ce dragostea imi cere
Un tren ce are-ntarziere, an de an

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cine are o parere, mana sus.

Ce parere ai despre acest blog?